LACTOUREA
Tusfürdő LACTOUREA
Száraz és rendkívül száraz bőrre
1999-ben a Lactovit forradalmasította a testápolást az első olyan tusfürdő piacra dobásával, amely a tej hatóanyagait és előnyeit aknázza ki. Ikonikus csomagolásával és dizájnjával a márka immár az egész család bőrápolása terén referenciává vált, amely elsőként használta ki a tej előnyös tulajdonságait a testápolásban, egyértelmű és innovatív üzenetet hirdetve: a bőrnek táplálásra van szüksége.
A táplálást, ápolást és minőséget kínáló Lactovit azóta számtalan család mindennapos testápolási rutinjának a részévé vált. A Lactovit ma is több millió otthonban van jelen ikonikus termékeivel, de leginnovatívabb megoldásaival is, amelyek hozzájárulnak az egész család mindennapi életének javításához.
Miután két évtizeden keresztül kutatta a tej tulajdonságait és hatásait, a Lactovit szakértő márkává vált a tej számtalan előnyös tulajdonságának formuláiba való beépítése terén.
Ezért a Lactovit termékek készen állnak az egész család bőrének ápolására, táplálására, védelmére és regenerálására.
A Lactovit termékek széles választékát kínálja, amelyben tusfürdők, testápoló tejek, dezodorok, intim mosakodó gélek és 3 az 1-ben férfi tusfürdők is szerepelnek. Ideális bőrápolást biztosítanak az egész család számára. Az egyes termékcsaládokat ugyanakkor kifejezetten a különböző bőrtípusok speciális igényeinek megfelelően fejlesztették ki.
Mindannyian tudjuk, hogy a tej azért fontos az emberi test számára, mert fehérjéket tartalmaz. Ezért aknázza ki a Lactovit márka ezeket a kedvező tulajdonságokat a bőrápolásban. A tej vitaminokat, fehérjéket és természetes tápanyagokat tartalmaz. Fontos regeneráló és védő hatása is van. Minden Lactovit termék vitaminokkal és tejfehérjékkel dúsított.
A tej egy teljes értékű összetevő, amely természetesen és más anyagok nélkül biztosítja a bőrünk számára szükséges összes tápanyagot: vitaminokat, fehérjéket és ásványi anyagokat.
Tej alapú táplálást nyújtunk minden bőrtípus számára. A táplált bőr egészséges bőr.
A Lactovit egészséget és ápolást biztosít az egész család számára és minden bőrtípusra.
A tej tulajdonságainak köszönhetően termékeink a legjobb ápolást biztosítják minden bőrtípus számára.
A Lactovit márka fejlesztéssel kapcsolatos intenzív kutatásai segítettek bennünket abban, hogy termékeinkben a tejből kivont legkiválóbb összetevőket használhassuk fel, ezáltal maximalizáljuk ezek bőrre gyakorolt jótékony hatását.
Termékeink összetételét a fogyasztóink igényeihez igazítjuk, és az egész család számára kínálunk bőrtápláló termékeket.
A Lactovit termékek fejlesztése és innovációja során figyelmet fordítunk fogyasztóink igényeire és szokásaira.
Sok éves tapasztalattal rendelkezünk a bőrápolással kapcsolatos kutatás és fejlesztés terén, ezért mindig a legjobbat kínáljuk a fogyasztóinknak.
A Lactovitnál olyan termékeket kínálunk, amelyek a tej 100%-ban természetes és biológiailag könnyen lebomló hatóanyagait tartalmazzák: elkötelezettek vagyunk csomagolásaink újrahasznosíthatóságának folyamatos javítása iránt és környezettudatos gyártási folyamatokat alkalmazunk.
TERMÉSZETESSÉG A BŐRNEK,
VÉDELEM A KÖRNYEZETNEK
Formuláinkat, csomagolásainkat és gyártási folyamatainkat tudatosan fejlesztjük, hogy a legkiválóbb minőségű testápolási termékeket előállhassuk elő, de ugyanakkor csökkentsük ökológiai lábnyomunkat is.
A tej 100%-ban természetes hatóanyagai
Felelősségteljes
összetétel
Újrahasznosítható
palackok
Fenntartható
termelés
A helyi gazdaság fellendítése
Az AC Marca Csoport olyan üzletpolitikát dolgozott ki, amely keretében a környezetre potenciálisan ható valamennyi tevékenységet optimális, ellenőrzött körülmények között terveznek meg és valósítanak meg a környezeti hatások minimalizálása és a fenntartható növekedés biztosítása céljából.
Operatív szinten olyan kulcsfontosságú paraméterek tanulmányozása is a tevékenység részét képezi, amelyek lehetővé teszik a környezetre gyakorolt hatással kapcsolatos értékek biztosítását, így a folyamatos fejlesztési intézkedések bevezetését.
A környezetvédelmi törekvéseknek való megfelelés biztosítása érdekében az AC Marca valamennyi hazai gyártóhelyen átfogó irányítási rendszert alkalmaz, amelyek ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22716:2008 és OHSAS 18001 tanúsítvánnyal rendelkeznek.
Az előállított tonnára vonatkozó környezeti mutatók 2010 óta csökkenő tendenciát mutatnak:
ENERGIA -25%
KELETKEZETT
HULLADÉK -30%
VÍZFOGYASZTÁS -5%
Egy barcelonai székhelyű nemzetközi csoport, 10 saját leányvállalattal és több mint 800 alkalmazottal, amelynek márkái több mint 50 országban vannak jelen.
Az 1922-ben alapított vállalat az IBERIA márkanév alatt háztartási festékek gyártásával indult, majd az évek során diverzifikálta tevékenységét, amely ma a háztartási tisztítószerektől a testápolási termékeken, ragasztókon és barkácstermékeken át a gyógyszertári dermokozmetikumokig terjed. Olyan ismert márkákkal rendelkezik, mint a Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® vagy Ceys, amelyek piacvezetők a saját ágazatukban.
A csoportnak 4 gyártóhelye van Spanyolországban, és további három Franciaországban, Mexikóban és a Cseh Köztársaságban.