A Márka

1999-ben a Lactovit forradalmasította a testápolást az első olyan tusfürdő piacra dobásával, amely a tej hatóanyagait és előnyeit aknázza ki. Ikonikus csomagolásával és dizájnjával a márka immár az egész család bőrápolása terén referenciává vált, amely elsőként használta ki a tej előnyös tulajdonságait a testápolásban, egyértelmű és innovatív üzenetet hirdetve: a bőrnek táplálásra van szüksége.

A táplálást, ápolást és minőséget kínáló Lactovit azóta számtalan család mindennapos testápolási rutinjának a részévé vált. A Lactovit ma is több millió otthonban van jelen ikonikus termékeivel, de leginnovatívabb megoldásaival is, amelyek hozzájárulnak az egész család mindennapi életének javításához.

Miután két évtizeden keresztül kutatta a tej tulajdonságait és hatásait, a Lactovit szakértő márkává vált a tej számtalan előnyös tulajdonságának formuláiba való beépítése terén.

Ezért a Lactovit termékek készen állnak az egész család bőrének ápolására, táplálására, védelmére és regenerálására.

A Lactovit termékek széles választékát kínálja, amelyben tusfürdők, testápoló tejek, dezodorok, intim mosakodó gélek és 3 az 1-ben férfi tusfürdők is szerepelnek. Ideális bőrápolást biztosítanak az egész család számára. Az egyes termékcsaládokat ugyanakkor kifejezetten a különböző bőrtípusok speciális igényeinek megfelelően fejlesztették ki.

Mindannyian tudjuk, hogy a tej azért fontos az emberi test számára, mert fehérjéket tartalmaz. Ezért aknázza ki a Lactovit márka ezeket a kedvező tulajdonságokat a bőrápolásban. A tej vitaminokat, fehérjéket és természetes tápanyagokat tartalmaz. Fontos regeneráló és védő hatása is van. Minden Lactovit termék vitaminokkal és tejfehérjékkel dúsított.

Gama Lactovit

Értékek

Tej

A tej egy teljes értékű összetevő, amely természetesen és más anyagok nélkül biztosítja a bőrünk számára szükséges összes tápanyagot: vitaminokat, fehérjéket és ásványi anyagokat.

Táplálás

Tej alapú táplálást nyújtunk minden bőrtípus számára. A táplált bőr egészséges bőr.

Egészség

A Lactovit egészséget és ápolást biztosít az egész család számára és minden bőrtípusra.

Ápolás

A tej tulajdonságainak köszönhetően termékeink a legjobb ápolást biztosítják minden bőrtípus számára.

Szakértelem

A Lactovit márka fejlesztéssel kapcsolatos intenzív kutatásai segítettek bennünket abban, hogy termékeinkben a tejből kivont legkiválóbb összetevőket használhassuk fel, ezáltal maximalizáljuk ezek bőrre gyakorolt jótékony hatását.

Család

Termékeink összetételét a fogyasztóink igényeihez igazítjuk, és az egész család számára kínálunk bőrtápláló termékeket.

Figyelem

A Lactovit termékek fejlesztése és innovációja során figyelmet fordítunk fogyasztóink igényeire és szokásaira.

Bizalom

Sok éves tapasztalattal rendelkezünk a bőrápolással kapcsolatos kutatás és fejlesztés terén, ezért mindig a legjobbat kínáljuk a fogyasztóinknak.

Valores Lactovit

Fenntarthatóság / Elkötelezettség

A Lactovitnál olyan termékeket kínálunk, amelyek a tej 100%-ban természetes és biológiailag könnyen lebomló hatóanyagait tartalmazzák: elkötelezettek vagyunk csomagolásaink újrahasznosíthatóságának folyamatos javítása iránt és környezettudatos gyártási folyamatokat alkalmazunk.

TERMÉSZETESSÉG A BŐRNEK,
VÉDELEM A KÖRNYEZETNEK

Formuláinkat, csomagolásainkat és gyártási folyamatainkat tudatosan fejlesztjük, hogy a legkiválóbb minőségű testápolási termékeket előállhassuk elő, de ugyanakkor csökkentsük ökológiai lábnyomunkat is.

Activos lácteos 100% naturales de la leche

A tej 100%-ban természetes hatóanyagai

Formulación responsable

Felelősségteljes
összetétel

Botellas reciclables

Újrahasznosítható
palackok

Producción sostenible

Fenntartható
termelés

Impulso local

A helyi gazdaság fellendítése

Az AC Marca csoportról

Az AC Marca Csoport olyan üzletpolitikát dolgozott ki, amely keretében a környezetre potenciálisan ható valamennyi tevékenységet optimális, ellenőrzött körülmények között terveznek meg és valósítanak meg a környezeti hatások minimalizálása és a fenntartható növekedés biztosítása céljából.

Operatív szinten olyan kulcsfontosságú paraméterek tanulmányozása is a tevékenység részét képezi, amelyek lehetővé teszik a környezetre gyakorolt hatással kapcsolatos értékek biztosítását, így a folyamatos fejlesztési intézkedések bevezetését.

Hosszú távú célkitűzések

  • A folyamatok során keletkező hulladékok minimálisra csökkentése új újrahasznosítási módszerek által, a hulladékok maximális hasznosítása érdekében. 2010 és 2018 között a gyártott tonnánként keletkező hulladék mennyisége 30%-kal csökkent a gyártó üzemtől függően.
  • A megújuló energia felhasználásának növelése az összes gyártóhelyen. Az energiafogyasztás 2010 és 2018 között tonnánként 24%-kal csökkent.
  • Újrahasznosított és a fogyasztó által 100%-ban újrahasznosítható flakonok és csomagolások használata.

A környezetvédelmi törekvéseknek való megfelelés biztosítása érdekében az AC Marca valamennyi hazai gyártóhelyen átfogó irányítási rendszert alkalmaz, amelyek ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22716:2008 és OHSAS 18001 tanúsítvánnyal rendelkeznek.

Az előállított tonnára vonatkozó környezeti mutatók 2010 óta csökkenő tendenciát mutatnak:

-25% ENERGÍA

ENERGIA -25%

-30% RESIDUOS GENERADOS

KELETKEZETT
HULLADÉK -30%

-5% AGUA CONSUMIDA

VÍZFOGYASZTÁS -5%

Kik vagyunk

Egy barcelonai székhelyű nemzetközi csoport, 10 saját leányvállalattal és több mint 800 alkalmazottal, amelynek márkái több mint 50 országban vannak jelen.

Az 1922-ben alapított vállalat az IBERIA márkanév alatt háztartási festékek gyártásával indult, majd az évek során diverzifikálta tevékenységét, amely ma a háztartási tisztítószerektől a testápolási termékeken, ragasztókon és barkácstermékeken át a gyógyszertári dermokozmetikumokig terjed. Olyan ismert márkákkal rendelkezik, mint a Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® vagy Ceys, amelyek piacvezetők a saját ágazatukban.

A csoportnak 4 gyártóhelye van Spanyolországban, és további három Franciaországban, Mexikóban és a Cseh Köztársaságban.